Dessa Söndagar

Ja usch, vad jag avskyr Söndagar ! Det känns som en evighet till nästa helg. Men då blir det roligt, det är ju nämnligen valborg. Ni som inte vet det så firar jag och Chistofer 1 års dag. Dessutom ska jag festa med Ida. Känns som en evighet sen vi gjorde det sist. Och denna gång ska jag inte stressa utan ska dricka mitt vin i lugn och ro och ha roligt ! :) Så jag ser fram emot helgen.

Jag har kommit fram till att jag inte bloggar så mycket under helgerna. Det är bara när jag är hemma och har lite smått tråkigt som jag ger tid till det.
Jaja, imorgon blir det att stiga upp 4 igen. När jag kommer fram till Kiruna så tänkte jag faktiskt ge mig ut och springa. Ja, jag ska tusan dra mig i kragen, annars kommer jag aldrig igång. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: