Typiskt.

Ja, det är verkligen typiskt ! Just när jag hittar en bil jag vill ha så är ägaren inte fullkomligt normal. Så nu måste jag börja söka en ny igen. Kommer aldrig hitta en bil jag vill ha, känns det som :/

Ute blåser det för fullt, helt sjukt fint med alla färger i träden. Hade vela ha min kamera men den gick också sönder i krashen.
Igår kollade jag och Simon på Varg. Den var inte så bra som alla säger att den skulle vara. Fast för att vara en svensk film så var den ju bra. Jag drömde att Max blev sjuk som den där hunden i filmen blev och att vi skulle ta bort Max. Simon sa att jag inte kan kolla på såna filmer, jag drömmer bara mardrömmar ;P Can be ..
Men att jag drömmer mycket mardrömmar är sant. Och dom känns så verkliga så det känns som att jag inte sover alls. Hade varit skönt att få sova en hel natt för engångs skull !

Nae, jag ska faktiskt baka bullar idag så det är väl lika att sätta igång ! :)

Hittade en ganska gammal bild på mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: