Trött

Dagen började väldigt bra, ingen bakis eller what so ever. Men sen när jag tog en taktik vila, då kom allt i ett dubbel slag. Är så fruktansvärt trött och längtar bara tills jag är i stan och får sova.
Gårdagen var riktigt lyckad, fick prata ut med både den ena och den andra. Måste säga att jag inte gillar Pajala desto mer, det är nästan sjukt hur snabbt rykten går där. Det blir ju inte bättre när dessa rykten handlar om mig och jag vet inte om det är sant. Varför går folk runt och säger saker ? Det är inte snällt mot någon, speciellt inte mot den det handlar om. Tycker det är tråkigt när andra också tar illa, det hade varit en sak om det bara handlade om mig men i detta fall gör det ju inte det. Vad vet ni om mig, ni känner inte mig ! Jag vet inte ens vem du är, du kan inte säga saker om mig som du inte ens vet ett skit om ! Man lägger sin tillit på någon och det slår bara tillbaks mot en. Det här varför man inte ska säga för mycket till någon, man vet inte vem man kan lita på.
Jag trodde du var den jag kunde säga allt till och att det inte skulle föras vidare. Jag är besviken men nu vet jag iaf vad som gäller hädanefter.


I've spent so many nights wonderin' when will it end
When will the day come when happiness begins
I'm running the race but it seems too hard to win
I'm sick of mourning my stomach is throwing up in the morning

Postat av: Ester

jag vet vad du menar man blir sa arg pa folk

2008-09-30 @ 12:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: