Tisdag

Listen now, I found myself in you, I cannot lie,
I carried all this load, I´m alive
I found inside of you, where I belong
I carried you for so long !

Tisdag. Måntro vad som händer idag ? Det blir nog mest lugnt och träning. Ska även gå på stan och köpa en mössa. Det här går ju inte längre. Man fryser ju ihjäl i Kiruna. Förstår inte hur jag ska orka en vinter till här. Känns som att alla bara flyttar härifrån. Vet inte hur jag ska lyckas få Simon att stanna kvar här. Fast egentligen borde han inte det, man ser att han inte alls trivs och då ska han inte stanna. Tråkigt men så är det.
Har ni haft den där känslan då ni inte bryr er längre ? Eller det känns som att även om nån säger en sak så tar man inte det på allvar för man vet att det inte kommer hålla eller stämmer. Så man slutar att lyssna och tro på det dom säger bara för att skydda sig själv och inte bli besviken igen. Det är ju inte rättvist att göra så mot någon men i slutändan så blir det så iaf. Man tar förgivet att allting blir till en massa tomma löften och svek.
Jag menar inte att det här är riktat mot någon, kollade bara på en serie och så kände jag igen mig och fick lust att skriva av mig lite.
Nu blir det dusch.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: