Snuff.

Idag åt jag älgtunga för första gången. Kan inte säga att det var en höjdare för min del. Men pappa säger att det är en delikatess så varför inte ?
Idag fick jag äntligen min tv ! Känns skönt att få en lite större tv än min nuvarande. Sen så har jag varit i potatislandet och tagit upp potatis men jag gav upp när min rygg gjorde något så förfärligt ont.

Hojja, jag borde ha stannat i stan. Jag har ingenting att göra och jag är redan less !! Om ett tag ska jag till stugan iaf. Sen ska jag nog höra med Erik och kanske umgås med grabbarna ikväll.
Nä, jag är inte på humör idag.

Hojja ! :/

Postat av: Elin

Så där ja, nu har jag börjat blogga här igen;D

2008-09-14 @ 12:43:37
URL: http://elinjrova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: