Skola.

Sitter i skolan och funderar om man ska gå hem eller om man ska vänta till lunchen. Fast jag orkar nog inte vänta i 45 min så det blir nog att gå hem. Sen ids jag inte gå till idrotten heller för vi ska bara hålla på med kompass och det har jag redan gjort !

Helgen. Har haft en ganska rolig helg. Ganska händelserik måste jag säga. Åkte till Pajala på Fredag vid halv tolv på kvällen och åkte hem på morgonen ( vad gör man inte för sin kärlek ). Jag åkte även till Holmen iaf. Hade svin roligt även fast det var en massa tråkiga saker som hände. Men som tur är så klarade sig alla någorlunda bra. Jag kom inte hem den kvällen heller utan jag åkte till Pajala och myste istället ;)
Sen på Söndag var jag och kollade på bilen som några hade kört ner i diket. Så obehagligt att se den, man vet som precis hur dom har känt. Fast det var ju iofs värre för dom. Det var inte ens nå airbag på den bilen som dom körde ner ! Hojja ..
Men sen gjorde jag en tårta med daim till Patte, jätte god blev den :)

Nu ska jag nog gå hem och börja tapitsera det sista rummet så jag blir klar nångång.
Soo long, suckers !

Postat av: Ester

oj vilka var de? blev dom skadade? :S

2008-09-02 @ 08:32:14
Postat av: Anonym

Det var två från Junis. Dom klarade sig med lite sår och blåmärken otroligt nog :)

2008-09-04 @ 13:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: