Römppä

Jag är kär i min bil :) Det var helt sjukt jobbigt att hämta den men det var det fan värt. Dessutom, när jag kom till stan så har vi kört på en spik nånstans så det blev punktering. Men vi fixade det ! Så nu ska jag bara glida fram och dra till mig alla blickar ;)
Nu är Römppä i full gång. Igår var den här i Kangos, få se om jag ska gå ut eller om det blir att ta det lugnt i helg. Hade varit så sjukt härligt. Hade kunna vara chaffis och glida med min bil ;) Återstår att se imorn.
Jäkla jag är trött ! Är som helt off efter resan, igår gick jag och sov vid halv tio till och med och ändå är jag trött.

Ja !! Nu börjar det spricka upp ser jag. Regnet har bara öst ner hela morgonen men nu ser jag blått. Härligt. Nä, nu ska jag höra om jag ska åka till Pajala eller inte.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: