Klart !

Då var jag klar med lägenheten ! Känns riktigt skönt och nöjd blev jag också.
Igår var jag till Gvare med Sofie. Jag kom dit, satte mig i tandläkarstolen i en minut och sen fick jag gå. Väldigt nödvändeigt med andra ord. Nåja, vi gick på stan iaf och jag hittade ett par skor som jag köpte. Sen när vi kom tillbaks till Kiruna gick jag till Jysk och köpte min soffa. Blev en hel del problem med släpet hos Sofie men attans vi klarade det. Så vi åkte dit ner och hämtade den med hjälp av Finnen. Jag ville inte köra med soffan på släpet så då tvingade jag Finnen att göra det. Sen hade vi väldigt roligt att få upp soffan, som var uppdelad i två delar, upp för alla trappor. Men efter en hel del skratt och en sur Robert så fick vi in den :)

Nu sitter jag bara i skolan och väntar på att Elin ska sluta. Har precis gjort klart mitt arbete om min gubbe Mohammed. Det tog ett tag innan jag kom på vad han hade för sjukdom. Först trodde jag att han hade astma, sen KOL men sen visade det sig att han hade lunginflammation och nu är han död. Men jag tror jag har glömt en massa för jag glömde alla min papper hemma. Får se hur det går ;P
Jag hade verkligen ingen lust att gå till skolan idag. Himla skit väder ute. Sen så tog jag på mina nya skor och tänkte gå in dom. Nu attans har jag ett stort skavsår. Tänk vad man står ut med för ett par skor :)
Nä, nu ska jag läsa igenom mitt arbete en sista gång och sedan lämna in det !
Soo long !
You're the part of me I can't control.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: