Ingen bakis.

Det lönar sig att inte dricka allt för mycket. Idag har jag mått riktigt bra ! Jag var faktiskt nästan nykter hela kvällen. Blev även uppbjuden av en gubbe som var jätte gullig, kan även tillägga att det var Christofer som tvingade mig att dansa med honom, han tyckte iaf att jag dansade bra. Har lovat honom att vi ska dansa på römppä så man får väl sätta på dansskorna då.
Ikväll bär det av mot Kiruna igen. På Tisdag kommer förhoppningsvis min sötnöt dit och håller mig sällskap veckan ut. Saknar honom redan, det är ju nästan hemskt. Man tror att man inte kan gilla en person så mycket men jag tycker bara om den där människan mer och mer för var dag som går. Det är svårt att svara på en fråga varför man tycker om just den personen. Det är ju inget man tänker på, det är inte "en sak" man gillar utan det är allt. Man älskar varje andetag han tar, varje rörelse han gör, de gulliga smilegroparna, hans armar omkring en, hans sjuka humor. Ni vet den där känslan när hjärtat tar ett extra skutt, när man är nykär och känner att man spricker av glädje när man bara tänker på en person. Hojja .. Men som sagt, man ska inte göra en person till allting, för när man förlorar den personen så står man med ingenting kvar.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: