Hemgång !

Då var den efterlängtade dagen här då jag får åka hem igen :) Nä, den här veckan har gått snabbt och har varit rolig. Det blev som sagt lättare när träningen väl satte igång !
Sitter i skolan och blir undervisad om såromläggning. Kan ju vara bra när man kommer ut på Apu.
Igår kollade jag på film med Emilia och Elin. Man blir så busig när man umgås med dom två ;P

Få se om det blir att hämta min kära bil på Lördag, känner mig lite osäker om jag ska få med mig någon. Visserligen har Christofer sagt att han ska följa med men ja .. Måste jag, så åker jag ensam.
Next destination: Hem ! :D

Hold me up
I'm feeling down
Just a little bit, just a little bit
Hold me up
I need you now
Just a little bit, help me find my way again.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: