Dimma

Attans vilken dimma det har varit idag. Såg knappt 50m framför mig ! Nog om det.
Imorn åker jag hem till Kangos igen. Och på Lördag åker jag och hämtar min nya bil ! :) Den är nere i Timrå så det blir en bit att åka men men, jag är envis och vill ha just den !

Idag på lektionen har vi pratat om utvecklingsstörda och då finns det en i min klass som tydligen har varit med om allting, då menar jag allting, säkert är inte ens hälften av det hon säger sant. Helt sjukt. Antagligen är hennes släkt väldigt sjukt eftersom alla är sjuka av nått slag eller så är allting alltså en lögn. Det jag ville komma fram till var att det är så sjukt jobbigt att sitta och lyssna på henne !

Nåja, nu börjar vi igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: