Uppdatering

Nu har jag äntligen tagit mig tid att göra om min sida. Kändes som att det var på tiden. Fast det är vissa saker som jag inte har lyckats med än. Måste säga att jag blev chockad över att se hur många besökare jag har haft idag, helt sjukt !
Jag försöker iaf hitta låtar så jag kan bränna en bra skiva till bilen. Laddade nyss ner Pink's nya skiva som jag rekomenderar. Hon är tusan skit tuff !
Nu lyssnar jag bara på Creed, hittade en låt jag inte har lyssnat på evigheter.

Måste bara berätta om en sak man kan göra med lax. Man kan göra, ni vet sån där makrill på burk. Och det är svin gott och nyttigt också ! Inge himla konserveringsmedel, bara en massa Omega-3. Vill ni veta hur så säg till. 
Jag har brist på sysselsättning i väntan på att bastun ska vara färdig. 
Så där, nu var skivan färdig.



Postat av: Elin

Du har samma bakrundsbild som jag hade först;)

2008-10-29 @ 19:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: