Tacos :)

Idag har jag och Elin ätit en mysig middag tillsammans. Vi gjorde den"svårlagade" maträtten Tacos. Eller som man säger i Pajala: Taacos. Så säger man ju inte :) Men som vi vet så är det en massa med Pajala som man inte ska hålla med om.
Iaf så hade vi och har fortfarande en väldigt bra kväll. Pratar igenom en massa minnen och vi inser att vi har varit med om en hel del mer än vad andra har varit med om. Det är det som gör det så speciellt med Elin, vi har så mycket gemensamt och skulle aldrig släppa taget om henne, så tänk på det när ni går och jävlas med henne. Då får ni mig på nacken också. Men nu kommer hon och påstår en massa svammel som att hon ska flytta till Sthlm ? Noway, hon kan ju drömma om att hon får åka dit och bli en 08. Nog för att hon skulle kunna kallas för 08 med tanke på hur dåligt hon kör skoter. Men hon har faktiskt klarat av att göra en brasa ett få antal gånger så djupt inne i hjärta och kärl är hon nog en varm norrlänning. :) 

Ute är det så halt att jag känner mig som bambi på hal is. Jag håller mig längst väggarna och försöker göra allt för att inte göra samma pinsamma vurpa som förra året. Men det brukar ju alltid bli en "årets blåmärke" så det är väl bara att invänta på den pinsamma vurpan. Funderar nästan på att skaffa mig såna där dubbskor som alla gamla går med. Passar nog finfint till mig.
Oj, nu märker jag att klockan börjar närma sig nio och då är det dags för Desperate så måste inta soffan. Men jag ser minsann att Elin har ockuperat hela soffan så måste väl visa vem som bestämmer här !

Vi är bäst ! ;)



Postat av: Vi är så bra :)

Du är så söt min vän :)

2008-10-24 @ 21:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: