Sega dagar

Ja herregud .. Igår var en rolig kväll må jag säga. Fick Christofer upp på scenen och sjunga Girls just wanna have fun. Väldigt passande låt till honom tyckte jag ! Sen var vi på dansgolvet och svängde våra lurviga till och med. Nä, det var verkligen en lyckad kväll med många pluspoäng ;)
Däremot kan jag ju säga att idag har det väl inte varit min topp-tio-dag. Vaknade faktiskt väldigt pigg men sen så kommer ju den där förbannade tröttheten. Man skulle kunna tro att jag är full på morgonen fortfarande eftersom jag nästan alltid blir bakis på dagen. Eller som Christofer sa, jag har blivit alkis och får ingen bakis mer. Hade det varit så så vet jag gott och väl vem jag har att tacka det för. Jaja men jag har ju överlevt dagen, jag har ju varit förberedd på det här sen förra veckan så. 
Nu sitter jag iaf i Pajala igen och kom precis ut ur duschen. Tänkte slå på OTH och somna till den. Christofer är ute och håller på med sin skoter och just idag, ids jag inte joina honom. Vi ska btw gå och skjuta lerduvor i veckan, blir ju riktigt intressant att se om jag klarar det. Sist jag testade det så missade jag så gott som alla. Får ju hoppas att jag inte gör det denna gång, då har jag ju skämt ut mig. 
Vill egentligen inte tänka på nästa helg när jag sitter här med min bakis men tänkte bara nämna så här lite snabbt att vi ska klä ut oss då. Vi ska till Happis på Fredag, så ska jag och Ida köpa maskeradkläder. Hoppas på att hitta sjuksköterske dräkt ;D 
Nog för denna gång. Nu ser sängen väldigt tilltalande ut så God natt, folks ! 

Postat av: Anonym

Jag håller med christofer, du har blivit alkis så du känner inte av bakisen längre;D Och jaa, skyll på han. Alltid är det fest i pajala, alltid är det fest för din del ;) HAHA !

2008-10-27 @ 22:29:11
URL: http://elinjrova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: