Rätt spår.

Ibland blir jag rädd för mig själv. Förra helgen tyckte jag att det var något som saknades. Nu kom jag ju på vad det var. Fest !! :) Sitter hos Johanna och förfestar. Kim fyller år idag så det blir att fira honom. Skulle ju egentligen stannat i Kiruna men det blev att åka till kära Pajala istället. Vi har precis kollat på en film från årets Kf, hojja så jag låter. Jag hade nästan ingen röst så jag lät som en tjej som tar anabola eller nått. Vet dock inte hur dom låter men jag antar att dom har mörk röst.
Vad har hänt i veckan ? Jiess ! Jag fick veta att jag får vara på IVA (akuten) på min apu. Det är bara två stycken som får vara där och det blev jag och Elina. Väldigt nöjd :) Jag hoppas bara att det händer något spännande medans vi är där. Mer har det nog inte hänt denna vecka som är värt att nämna. Har varit en riktigt seg vecka med lite sömn och mycket drömmar. Drömde så otroligt hemsk dröm i natt ! Drömde att min farbror som dog för många år sedan, tog kontakt med Simon och Pappa. Han pratade med dom och sa en massa konstiga saker. Jag vet inte, den kändes så riktig. Jag var riktigt rädd när jag vaknade. Nä, jag vet inte varför jag drömmer så mycket nu för tiden. Tycker att det kan sluta nu, jag njuter ju inte av dom direkt.

Nånå, nu ska jag vara social med folket här.
Soo long, Suckers ! :)


Postat av: Dedu ;)

Du sviker alltid och åker till pajala ist när vi har planer!

2008-10-12 @ 11:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: