Morgon människa !

Nä, nu har jag bestämt mig att jag inte ska sova bort hela mitt lov. Så jag steg upp åtta idag (Jag vet, det är inte så tidigt) och tänkte göra lite vettiga saker. Jag ska bland annat städa Christofers bil. Jag var ju tvungen att åka med den hit till Kangos då jag inte har nå dubbdäck på min bil. Men den måste ju hem förr eller senare hur som helst. Nåja, jag åker till Pajala imorn igen iaf.
Nu har snön kommit till tornedalen också, till Kiruna kom den för ett tag sen. Skönt att vintern sätter igång, tråkigt att jag måste ställa av min bil bara.

Igår fyllde Fanny 20 år, grattis ! Var dit och fikade men jag höll på att dö av trötthet så jag blev inte så långvarig. Dom andra skulle tydligen dricka alkohol igår men det avstod jag när jag tänkte att det faktiskt bara var en Tisdag.
Ha, fick ett sms av Perra igår. Jag vet, han skickade åt alla i hans mobil men iaf. Det var om Halloween, hoppas jag hittar en dräkt så får jag gå gratis in ! :)
Nä, jag har ingenting att berätta nu så ska sätta igång med mina vettiga saker !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: