Himla !

Det är som typiskt att jag ska drömma mardrömmar när jag är ledig dagen efter. Drömde värsta cp drömmen i natt, vaknade nångång vid fem och kunde inte somna om. Ni vet såna där drömmar man springer men ändå inte kommer nånstans. Sån hade jag i natt och när jag vaknade hade jag fortfarande hög puls. Usch !!

Nåja, jag sörjde inte så mycket. Låg i sängen till halv åtta och då steg jag upp och kollade på Vakna med the voice. Efter frukosten gick jag och tränade. Har sån himla träningsvärk efter gårdagens träning. Sen gick jag en vända på stan med Emilia, försökte hitta ett linne till helgen men nä, jag hittar aldrig nått i den här stan ! Det slutade iaf med att vi gick på Café Safari och fikade och sedan hem till mig. 

I helg blir det fest !! Förra helgen var faktiskt min vita helg på väääldigt länge. Så måste ta igen i helg ;) haha. Nä, det blir nog roligt. Ska först basta med lite folk, sen blir det hem till mig och sedan krogen. Hörde även att Micke skulle komma hit från Pajala så ska träffa honom också. Sen på Lördag ska jag jobba i Kangos på ett 40års kalas på W-huset.

Soo long, Suckers !! :)


;D

Postat av: Ester

oj vem ar de som fyller 40?

2008-10-08 @ 08:38:16
Postat av: Anonym

Maria Säärkimukka eller Nilsson som hon heter nu. ;P

2008-10-08 @ 14:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: