Helgen

Fredagen blev inte riktigt som den skulle. För det första vet jag inte vars allt folk kom ifrån, sen tappade jag bort in nyckel och allting slutade med att jag och Sofie satt på polisförhör resten av kvällen. Försökte få in Sofie på krogen men Sofie kunde inte mitt personnr så hon åkte dit och jag försökte få bort henne därifrån men nä. Jag fick iaf en varning och är glad att jag slapp böter ! :)
Säger då det, om jag har nånting med polisen att göra engång till så kommer jag åka dit. Tredje gången gilt ;P

Jag åkte till Pajala på Lördag men en jobbig bakis. Blev iaf en tidig kväll för mig, skulle kolla på film med Monica och Ida men efter att jag somnade till på soffan så gav jag upp. Äntligen fick jag rensa tankar också, skönt att få ut sådant som man har hållt inom sig en längre tid. Även om det bara är till en person.

Sen fick jag veta att jag har kört oförsäkrat den senaste tiden. Så jag fick skuld på två papp att betala. Men pappa ringde till försäkringsbolaget, det var deras fel att jag har kört oförsäkrat eftersom vi försäkrade samma dag som jag köpte bilen så det hade blivit nått fel. Nånå, det är fixat. Nu återstår bara om jag ska ställa av eller inte ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: