Fredag

Det blev att stanna i Kiruna i helg. Vet inte om jag vill det eller inte. Men jag gör det iaf och försöker ha roligt. Okej, det där lät som att jag är på jätte dåligt humör eller nått men nä, det är jag faktiskt inte. Kanske lite, har inte sovit nånting i natt. Nä okej, jag är fakitskt på dåligt humör ! Jag försöker göra mitt bästa hela himla tiden men alltid är det nån som blir besviken. Jag försöker göra alla nöjda men det räcker ju ingenstans för det slår ALLTID tillbaks på mig nångång. Jag ska fan börja leva i celibat. Usch, usch, usch.
Nä, jag ska attans inte vara på dåligt humör idag. Jag kan inte göra hela världen nöjd, I'm not a superhero. Jag ska hålla huvudet högt och fortsätta le.

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life


Nu jag ska nog gå hem och sova nu och sen börja ladda för kvällen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: