Ännu en tråkig lista !

Höger- eller vänsterhänt: Höger, väldigt originellt


Favoritgodis: Choklad !


Är det nåt du absolut inte äter: blodpalt, fyfan ;P


Kläder just nu: Linne, stickad tröja och jeans.


Musik just nu: Chris Daughtry


Sommarplaner: Sommaren har ju redan varit :(


Saft eller alkohol: Saft .. eller inte ;P


Hur många kuddar sover du med: Fyra :)


Favoritväder: Sommarnatt med midnattsol eller en perfekt vårdag :D


Morgon- eller nattmänniska: Natt, jag lever inte på morgonen. Eller nä, både ..


Sparare eller slösare: Lite av båda :)


Kommer du ihåg din första kärlek: Yes, I do


Tror du på mirakel: Nä.


Hur många barn vill du ha när du blir stor: För tidigt att tänka på nu 


Bio eller promenad: Promenad är billigare, men bio är trevligt


Stjärntecken? Tvilling


Rädd för insekter? Det enda jag är riktigt rädd för är spindlar, fy så vidriga varelser.


Största svaghet: Kan jag ju inte avslöja.


Det här är jag bra på: Det du ;)


Chips, morötter eller godis? Ju onyttigare desto underbarare :D Haha, godis.


Pizza eller hamburgare? Båda


Skriver du dagbok? Blogg, ja. Slutade skriva dagbok i somras när min bok var full.


Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har redan gjort både.

Stökigt eller välstädat? Jag föredrar väl välstädat men har det likförbannat alltid stökigt ?


Är du rädd för blod? Nä :)


Saltar du på maten? Självfallet.


Gillar du att sjunga? Jodå, men varken jag eller omgivningen gillr nog att lyssna :D


Anser du att du är stark? Självfallet, jag är biff.


Brukar du sola? På sommaren eller när jag är utomlands, ja


Vad gör du om du får hicka? Lider


Kaffe, te eller inget? Inget


Har du en besatthet? Choklad :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: