Våghals

Jess, äntligen har jag vågat börja töja ut. Dock så vågade jag inte trycka igenom den själv, det fick robban göra. Försökte trycka in den ytterligare lite till men det var kuule stopp. Så jag väntar och ser hur örat mår imorn.
Idag har jag bakat pepparkakor. Simon tyckte att dom hade pigmentfläckar på sig så det blev tydligen inte nå plus poäng från hans sida. Igår bakade jag After Eight kaka. Hur god som helst blev den !

Det har varit fram och tillbaks med hur jag ska göra i helg. Ska jag åka till Pajala eller ska jag stanna hemma ? Alla bara drar mig åt alla håll. Och tydligen var Pajala starkast för det är dit jag åker imorn. Ida sa att jag inte hade nå val. Men det blir nog roligt, Christofer och dom ska hoppa i rampen också så det blir första gången att se dom live.
Och på Lördag är det premiär på discot. En helg höll min nykterhet även denna gång.

Nu blir det mat !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: