Utmana

jag har blivit utmanad

jag har blivit utmanad av ; Elin Rova
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa
* Utmana 7 andra i slutet av inlägget och länka till dem
* Lämna en kommentar i deras blogg om att de har blivit utmanade

1.  Jag har inget tålamod.
2.  Jag har toalettfobi :).
3.  Jag älskar choklad.
4.  Jag dagdrömmer väldigt mycket. 
5.  Ibland när du pratar så orkar jag inte lyssna och tänker istället på nått annat och mumlar bara: mm..
6. Jag älskar att utmana mig själv och andra när det gäller farliga saker.
7.  Om jag är arg så visar jag inte det utan är bara tyst.

Jag utmanar; Emilia, Fanny, Emelie .. ja, jag vet inte vilka som skriver och läser min  blogg ? ;P


Postat av: Anonym

Jaaa, haha det är ofta du bara tillägger ''mm'' när jag berättar nånting! ;D

2008-11-23 @ 23:40:28
URL: http://elinjrova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: