Christofer.

Det enda jag vill göra är att åka till dig, vara där för dig nu och för alltid. Du förändrade mitt liv. Jag vet inte vad du gjorde som fick mig att känna så här. I mina ögon är du superhjälten som räddar mina dagar från att vara gråa. Min enda svaghet är du, det är du som får mig att kämpa vidare när det är jobbigt. Från första början visste jag att du var värd att kämpa för, jag skulle aldrig ge upp det här nu. Behöver bara tänka på dig så lyser dagen upp. Betyder inte det något ? För mig betyder det att jag har hittat den jag vill spendera min tid med oavsett vad som händer.
När jag ligger i dina armar, vet jag att jag är hemma. Jag känner mig så trygg och glömmer allting omkring mig. Så länge jag har dig behöver jag ingenting annat.
Jag älskar dig mer och mer för var dag som går.

Det är du och jag mot världen, gubben.


 


Postat av: Ester

vad fint du skrivit :)

2008-11-18 @ 13:00:01
Postat av: Elin

Vackert ;)

2008-11-21 @ 18:24:16
URL: http://elinjrova.blogg.se/
Postat av: Ida

Åhh vad fint! :)

2008-11-25 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: