Snökaos

Tänk om det hade snöat så här nere i södra Sverige. Dom hade förmodligen gått under. Det är verkligen storm här !
Jag blev helt chockad när jag kom till stan igår, när jag åkte härifrån så var det kanske 1-2 dm snö. Nu är det närmar 1m ! Jäklar vad det har snöat i helg. Men inte klagar jag för det, tycker det är skönt att vintern äntligen kommer.

En dag till här, sen får jag börja på IVAK. Wippie ! :) När jag har slutat idag så ska jag på stan med Elin och kolla efter julklappar. Nu ska jag klä på mig, ska strax iväg till RC.
Btw, idag är det precis en månad till joulutonttu kommer ;)

The same old shit, time after time ..


Okej, lite uppdatering sen sist. Vädret är fortfarande lika svinigt och jag var tvungen att GÅ till RC. Believe me, det var inte dagens höjdpunkt.
Pratade nyss med min handledare och hon sa att jag fick jobba förmiddag om jag ville så yes, jag åker hem till byn imorn med Oskar :) Attans vad jag ska köra iceracing, om det inte har kommit allt för mycket snö.
Måste berätta vilken dum sak jag råkade säga i helg. Det händer ju ibland att jag säger dumma saker. Som t.ex. Kinesiska muren i Japan. Den har nog förmodligen många fått höra. Iaf, nu så lyckades jag komma med: Andra världskriget 3. Det jag egentligen ville ha fram var tredje världskriget .. Jag vet, jag håller med er. Jag hade skrattat precis lika mycket som ni gör.

Postat av: Ester

sno sno sno sno hoppas det kommer flera METER med sno sa man maste ploga sig fram

2008-11-24 @ 16:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: