Skoter

Morgonen var lite spänd, alla har varit nervösa inför ramphoppen men som tur är så gick det ju finfint. Vissa landade fel men ingen kom till skada iaf. Jag var fotograf och lyckades faktiskt få vissa riktigt tjusiga bilder !
Blir ganska imponerad av att dom vågar hoppa så där, jag skulle nog tveka allt för mycket. Fast jag skulle verkligen vela göra det. Hade jag gjort det engång så hade jag suttit fast och fortsatt hoppa.

Nånå, min lilla gubbe har varit jätte gullig dessa dagar. Igår fick jag en ros helt plötsligt, av ingen anledning. Jag blev svin glad ! Och imorse fick jag frukost på sängen ;) Det ni ..
Nä, nu ska jag hoppa in i duschen. Måste ju börja förbereda inför kvällen.

          
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: