Måndag

Gårdagen var inte min dag. Jag var sjukt irriterad på allt och alla. Ledsen att vissa fick höra det men alla har som sagt dåliga dagar ! Jag har nog aldrig varit så trött som jag var i morse. Jag var helt död fortfarande vid 9. Jag som tänkte att jag skulle upp tidigt och träna. Nä, jag fick kämpa mig upp klockan 10 så jag skulle hinna med att duscha.
Jag ska strax börja baka lussebullar här på jobbet. Längtar tills jag kommer hem, ska kolla på OTH. Den delen som alla säger är svin sorglig. Så då kanske man får gråta ut sina sorger :)

Måste berätta att jag träffade Perra på Lördagen. Han skröt en massa om att hans blogg ligger på Topp-5 på finest.se. Yeah sure, som att jag bryr mig. Har han verkligen blivit så .. totalt rubbad att han går och skryter om hur det går för hans blogg. Sen berättade han även att det inte finns någon kärlek i hans liv just nu mer än hunden och sonen. Har inte alls kontakt med tjejerna från Frusna män söker kärlek. Ja, vad gör man inte för kändisskap i 10 min ?

Jag börjar misstänka att det är något här på jobbet som jag inte tål, mina ögon är röda som rosor och stora som bollar. Kliar gör dom också !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: