Lugna puckar

Måste säga att det är väldigt lugnt på min front nu för tiden. Visserligen är Christofer här och håller mig sysselsatt men annars så är jag mest trött och vill bara sova. Tyvärr så blir det ju inte mycket av det heller :)

Imorn får jag åka hem härifrån ! Blir så skönt så. Eller hem kommer jag ju inte heller, ska till Pajala och härja. Det blir att gå på det där himla 50 års kalaset iaf. Jag sa att jag går endast om Ida går och nu hörde jag attans att hon och Fredrik ska gå så då är jag också illa tvungen. Men det blir nog roligt, träffa lite nytt folk osv.
Jag saknar min lilla Elin. Har inte varit med henne på jätte länge. Blir nästan ledsen i ögat. Sen saknar jag Josse också. Och Fanny. Jag tappar bara kontakten med allihop känns det som. Fast Josse finns det ju en logisk förklaring till, hon är i USA och gömmer sig.
Haha måste berätta vad jag och Christofer gjorde bort oss i veckan. Christofer hade ställt sin bil på nån annans parkering, så när vi kom ut hade dom skrivit "Du står på min plats" på hans bakruta. Då börjar jag prata på och pekar på en annan bil att det är den som ska stå där, så säger jag en massa att han är ung och fotograf bla bla. Så mumlar Christofer bara helt plötsligt att hoppa in i bilen. Så står jag där som ett frågetecken och frågar varför det. Strax där efter startar bilen bakom mig och jag inser att jag just har gjort bort mig. Killen som äger platsen satt i bilen och hörde hur jag gjorde värsta presentationen av honom fast jag inte ens känner honom ! Usch, då var jag generad måste jag säga.

Nu ska jag återgå till mitt jobb !

Postat av: Ester

Ewe sager bara en sak HAHAHA

2008-11-14 @ 08:29:17
Postat av: Elin

Hahahaa, typiskt dig :)

Har inte sett dig heller på länge, vart gömmer du dig?

2008-11-15 @ 11:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: