Less, less och åter less.

Ja, jag är så himla less på den här staden så det finns inte ord som räcker. Det är ett enda mörker att bo här ! Ta inte illa upp ni som bor här, ni tycker förmodligen inte om Kangos. Men jag ser faktiskt inte nått positivt med Kiruna. Visserligen kan det vara mysigt ibland men nä, det är inte tillräckligt. Vill bara bort härifrån och aldrig återvända.
Imorn får jag åka härifrån iaf ! Jag ska njuta så fort jag sätter mig i bilen. Ska inte ens kolla bak i backspegeln. BLÄ FÖR KIRUNA !

Sådär, nu vet ni hur jag känner för Kiruna :) Det känns faktiskt lite bättre nu. Jag vet inte varför jag är så trött nu för tiden, säkert på grund av detta mörker. Jag menar det, jag var död fram till alldeles nyss. Och imorn börjar jag ännu tidigare :( Hade jag fått bestämma hade jag gått i ide long time ago.
Nånå, en dag till sen ska jag sova hela helgen !!



Postat av: Ester

jag vet Kiruna suger valdigt hart, ar ratt ok att vara dar over en dag men inget mer! BLA!

2008-11-20 @ 15:01:45
Postat av: Elin

Jag utmanar dig! :) kolla min blogg så förstår du.

2008-11-22 @ 21:51:16
URL: http://elinjrova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: