Fredag.


Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone
You're a liar, you're a cheater, you're fool
Well that's just like me yoohoo and I know you too
Mr. Perfect don't exist my little friend
And I tell you it again, and I do it again
Counting all the assholes in the room, Well I'm
Definitely not alone, well I'm not alone


Snön fortsätter att vräka ner. Vi plogade igår men ändå är det dubbelt så mycket snö nu än det var när vi började ploga igår. Men jag ska inte klaga. Det ska vara mycket snö till julen ! :) Btw, så är det bara 26 dagar kvar till julafton.
Idag blir att åka till Finland, sen har jag tydligen lovat Christofer att jag ska följa med och köra skoter. Får prestationsångest, kommer förmodligen sätta fast mig nånstans. Då .. nä, då har jag gjort bort mig en andra gång med skoter i pajala. Senast var med Gustaf, när jag fastnade på Gustafs kompis gård. När jag tänker på det, måntro vad den där Gustaf gör nu för tiden. Har inte hört något från honom på flera månader. Vi som hade så roligt .. Som sagt, jag tappar kontakten med alla !

Hojja, jag har ångest att det redan är Fredag. Snart måste jag åka tillbaks till koncentrationslägret, dvs Kiruna. Men nu börjar den roliga delen av min apu. Hoppas bara att jag får en bra handledare ! Jag fick bra betyg från min förra apu iaf ;)

Soo long, Suckers !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: