Akuten

Jaha, ännu ett besök på akuten. Har suttit där hela morgonen. Vad ska jag säga, är man duktig så lyckas man med det mesta !
Nu sitter jag på jobbet och kämpar på. Känns lite tråkigt att jag måste jobba helg men det är ganska skönt ändå. Slipper alla fester :) Känner att det verkligen  har blivit för mycket av det goda på senaste. Men inte blir det bättre av att Christofer säger att det blir 50års kalas nästa helg. Frågan är om jag ska gå, jag känner inte ens han som fyller år ? Kanske blir att stanna hemma för min del.
Imorgon kommer Christofer och håller mig sällskap. Känns skönt att få hit honom, har saknat den där människan så att det har gjort ont ibland. Sen på Torsdag åker jag till Pajala.
Nu kom min handledare tillbaks så kan inte sitta här nå mer och lata, jag ska förflytta mig till framför tvn ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: