Qi Gong.

Sitter i skolan för att jag har brist på sysselsättning. Tror jag ska gå till Simon en vända, sen till Robban och sedan till Fanny. Tror det är min tur att laga mat åt oss idag. Fanny gjorde en riktigt god middag igår: Fläskfilé med bakpotatis och fetaost/rödlök sås. Svin gott ! Så jag tänkte att jag ska göra snabbgravad lax med bulgur. Vad fattigt det lät :/

Jag blir lite rädd för mig själv, sitter och läser en massa saker om droger. Det är nog den där Gustaf som har fått mig att läsa på om sådant. Jag känner ingen annnan som är så allmän bildad som han. En mycket klok människa är han iaf :)
I helg var jag med honom till Storforsen. Genom namnet så kan man ju förstå att det är en stor fors, Gustaf trodde inte att jag skulle överleva om jag forspaddla ner där men han vet ju inte om mina hemliga talanger. Efter vi hade varit där så åkte vi in till Luleå och checkade läget. Vissa kanske anser att det var en onödig resa men den var lärorik. I Pajala stannade jag under natten och sov hos Christofer. På morgonen åkte jag och Gustaf till Kangos och kollade på Freddy got fingered, en helt sjuk film. Jag menar det, helt sjuk. 
På kvällen var det planerat att basta i stugan med Lisa och Sandra, vilket var härligt. Dock kom Simon dit med hans kompisar och stressade oss. Så vi gick hem till mig och dit kom även Christofer. Var ju roligt att visa honom paradiset på denna jord :)

Nä, vet ni vad ? Om jag ska komma iväg till Simon så måste jag nog gå nu. Har nyss haft Qi Gong, härligt och skrattretande med Frida och Evelina bakom min rygg.

Soo long, Fuckers.

Postat av: Världens mest allmänbildade man.

Nånå... Sansa dig nu fröken lilla.

2008-05-20 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: