Kväll

Ja, ibland har man lust att bara slå ner hela Blogg.se ! Jag hade skrivit ett långt och genomtänkt inlägg, sen när jag ska publicera det så händer det något och allting försvann ! Voi piron paskat, säger man bara ..

Har nyss kollat på Dirty, Sexy, Money. Mitt nya favorit program ;P Kollar faktiskt inte så mycket på Tv men den har fastnat.
Idag har varit en seg dag även om jag har haft mycket att göra. Först när jag vaknade så gick jag och tränade, efter det hade jag körlektion. Tränade på att tvärbromsa, tyckte det var ganska underhållande för det har jag aldrig testat på tidigare :)
Sen gick jag till skolan där jag inte ville annat än att lägga mig på bänken och dö. Så segt var det. Nåja, därifrån fortsatte jag upp på stan och köpte blöjor och grejs, som ni säkert förstår inte var till mig. Träffade min moster på apoteket, allt för länge sen man pratade henne och de andra.

Allt annat jag har gjort har inte varit så speciellt. Eller följde med Josse hem till Fredrik. Vilken fin lägenhet säger jag bara .. voivoi.
När jag kom hem därifrån har jag vaxat benen och nu håller jag på att packa ! Imorn blir det att åka till Pajala och jobba igen. Dessutom har de lovat fint väder.. Jaja, har man gjort en sak får man väl stå för konsekvenserna !

Imorn blir jag bilägare !! ;D Godnatt. εωε


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: