Irriterande.

Alltså, härmed erkänner jag att jag HATAR Blogg.se ! Seriöst, igår så skrev jag ett väldigt bra inlägg som jag var nöjd med och allt. Då försvinner allting helt plötsligt. Poff ! Det stog att den hade publicerats men icke, gone with the wind .. ungefär. Jaja, ny dag idag så får hoppas att inte detta försvinner.

Sitter i skolan och väntar på att alla ska komma, vi hade tydligen ingen mentor tid men orka börja gå hem. Har haft körlektion nyss, gick faktiskt bra :)
Hojja, vad skönt att få åka hem till byn idag och vara hemma hela helgen. Är glad att jag inte åker till Piteå. Skulle ju vara svin roligt men jag vill hem också ! Måste spara cash inför resan ;) Åker med Lisa till Bulgarien den 4e Juni. Dit ska även Anton, Tobbe, Jeppe och nån annan. Dra på trissorna vad jag ser framemot det. Men jag är lite så där misstänksam vad som kommer hända mellan Lisa och Anton .. Mm, kanske blir det att jag måste sova ensam i vårat hotell. Farligt att sätta mig ensam och övergiven :/ Haha. Nä, det ska nog gå bra och Lisa får hålla hennes händer i styr helt enkelt.

Vad händer mer resten av tiden ? Ska ringa och boka halkbana i Gvare, ska ha manöverprov på Tisdag. Det händer så mycket nu så man blir glad, man slipper tänka på allt annat skit. 


image29
  Här ska jag och Lisa bada :)
image28
  Och här kommer min tid spenderas :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: