Hopp.

Hade prov i medicinsk grundkurs idag. Känns inte alls bra det här. Blir så irriterad när man vet att man borde ha läst på en sak men så gjorde man inte det iaf, så självklart ska just den saken komma på provet. Voi vittu ! Nåja skit samma, får hoppas på det bästa iaf.
Har även haft körlektion idag, han frågar så många frågar så jag blir galen. Sen så får jag kanske inte göra uppkörningen här i stan. Eller får får jag ju men det är svin lång väntetid !

Kan även meddela att jag inte blir Pajalabo till hösten. Jag ids inte chansa, de sa att jag kanske hinner gå ut på ett år men att de inte kunde garantera något. Wtf, låt mig säg att jag börjar där och sen vid julen så säger dem: Du hinner inte gå ut i år. Huhu, ett år till i Pajala .. Nå nä, får väl kämpa här istället.

Wiie, längtar till nästa vecka !! Hoppas vi åker ;)
Nu ska jag gå ner till Simon och fixa något att äta. Jag är Simons lilla hemmafru .. Kan tolkas på fel sätt så tänk inte fel nu, då blir det perverst ! VÄLDIGT PERVERST ;P


Så häääär mycket (visar med armarna)


image25

Postat av: Ester

men kan du inte kora upp i pajala? de gjorde jag :) skitbra

2008-05-15 @ 08:08:47
Postat av: Me :)

Jo, jag kommer nog att göra det om det finns tider där :)

2008-05-15 @ 10:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: