Fredag.

Då var det Fredag. Hoppas att även denna kväll blir bra ! Igår var vi till Antons stuga uppe i fjällen nånstans. Hade faktiskt roligt även om jag var nykter. Det var Lisa och Elin och också för den delen. Träffade på en massa nytt folk.  Sen åkte vi tillbaks till stan och raggade runt på stan men det var sten dött !! :) Halv fyra gick jag och Elin hem iaf. Klockan sju steg jag upp och gick och tränade. Helt ensam på gymmet var jag, svin skönt ! ;P Så i natt har jag sovit tre timmar, har en känsla av att jag kommer vara sliten ikväll !!
Iaf, när jag var på gymmet, jag har inte varit så slut som nu. Eller egentligen var jag inte slut, vet inte vad det var. Jag körde mage och armar. Magen kändes det som att jag kunde ta hur mycket som helst men armarna .. jag var som helt slut. Jätte jobbigt :/

Idag är det inte lika fint väder som igår. Men det gör ingenting, ska ju ändå resa rätt så mycket.
Jaja, som vanligt så kommer bilderna från helgen att komma upp på pixbox eller bdb så kolla där !


     SOOOL !! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: