Ensam

Imorse klockan fyra åkte Fanny iväg till Ryssland. Var väldigt mysigt att vakna till en massa prasslande och springande. Men nu är jag ensam i hennes lägenhet, vad för hyss ska man hitta på ? Nä, är faktiskt tråkigt att vara ensam där, ingen att prata med :(
Har nyss haft Yä, har just slutat med hjärtat och nu har vi börjat med lungorna. Känns så onödigt att börja med nått nytt nu när det är mindre än två veckor kvar ! Iaf så sitter jag och väntar på att Pee ska komma från flygplatsen, så ska vi till advokatbyrån. Vet inte vad hon skulle göra där men jag antar att det är något med Perra. Efter det har jag körlektion.

Hojja, jag har ingen lust att jobba i helg ! På lördag har jag frukost, sen ska jag till Pee och hjälpa att servera. Hon skulle få kring hundra pers. Sen snabbt tillbaks till Lapland river där det också ska vara ett stort gäng som kommer på kvällen. Och jävlar, om det där innebandy gänget kommer samtidigt som det andra gänget. Ja, jag vet inte vad jag gör. Som tur är så är jag inte ensam servitris.

Okej, Pee's flyg var försenat så hon hinner inte till advokatbyrån så jag tror att jag drar mig ner till trafikskolan och tränar på datorn till jag ska köra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: