Datasalen med Fanny

Sitter med Fanny i deras datasal. På grund av brist av dator så blir det inte att uppdatera allt för ofta, varken här, pixbox eller bilddagboken. Men vänta bara, jag kommer snart igen :)
Ska snart fara upp på stan, sen ska jag till Lisa och ge lite piller, sen ska jag gå och sola. Man måste ju bli lite brun inför helgen. Efter det har jag körlektion, har bara en lektion kvar efter det här, SKÖNT !

Imorn är Hjampisjoggen, ska försöka springa hela en mil men eftersom inte mina knän mår så bra av asfalt så blir det nog att ta det lugnt.
Okej, nu verkar det som att en annan tjej skulle behöva en dator så tror att jag ska dra mig upp på stan nu.

I helg smäller det !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: