Dagen efter

Ah, denna dagen-efter-känsla är alltid lika härlig ! Eller inte .. Men igår var faktiskt svin roligt ! Har visserligen lite ångest hit och dit men vafan. Man lever bara engång så då är det lika bra att leva ut :)
Vi var hemma hos mig först, vi som var här var Elin, Emilia, Josse K, Lotta och jag. Sen stack vi till Lisa, där det var en eller två personer för mycket. Kom ju knappt in eller ut. Därifrån så gick vi till Luossa, till någon som hette Ragge, tyckte det var ganska coolt att han hette så. Iaf, på vägen dit fick jag så sjukt ont i fötterna, hade nya skor som jag inte alls hade gått in. Så när vi gick hem hade jag inga skor på mig .. Visst är man ändå klok när man är full ?
Vi kom ner iaf på stan och jag gick hem och böt kläder. Elin skulle tydligen ner på lompis så jag var tvungen att gå ner till stan igen men jag följde inte med henne dit ner. Orka börja gå upp sen, de bodde typ på tallplan och därifrån hit är det ju typ jätte långt !
Sen har alla hållt på och ringa till mig i natt, svin irriternade så jag stängde till slut av mobilen. Nåja, det var en minnesfull kväll med som sagt, Ångest !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: