Dagen efter igen ;P

Ja hujedamej, så dåligt jag har mått idag ! Varför ska man dricka ? Dagen efter är fan inte värd det .. Nåja, nu är det bättre men sliten är jag !
Ikväll blir det att jobba och sen kanske åka hem till byn, om jag inte piggnar till och går på efterfest här :) Hojja, hur orkar jag egentligen ? Jag har inte alls lust att jobba, vill hellre ligga hemma och sova.

Imorn blir det att åka till Kiruna igen. Det har jag inte heller lust med. Den här veckan är det absolut inget speciellt som händer. Jobbar dessutom nästa helg :( Förresten så sa jag upp mig idag ! Eller jag jobbar hela Maj ut men sen får det vara nog. Förstår dock inte hur de ska gå runt där på restaurangen, tre stycken slutar nu i Maj. Stackars lilla Perra.

Jaja .. måntro när folket börjar komma ut idag ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: