Trött i ögon och kropp

Idag är det Fredag och inte vilken fredag som helst utan, Långfredan ! Hoppas på en riktigt trevlig kväll hos Lisa idag. Grattis på 18års dagen ! :)
Igår var jag i Pajala med Fanny. Orkar inte berätta allt vi gjorde där, det sköter fanny så läs hos henne. Men vi hade en rolig dag och dagen är inte slut eftersom vi ännu inte kommit i sängs. Ögonen känns tunga .. Men något jag blev besviken på var att those bastards som vi var med under kvällen som hade lovat att föra oss till Kangos på morgonen men visst inte, här ska man vara känslokall och skita i oss. De ville hellre sova vidare så vi bestämde att hoppa i sängen och göra livet allmänt jobbigt för dem :) Sen tog jag och Fanny en jogging tur på 2km i -15. Har varit med om bättre kan jag meddela.

Nä, vet ni vad ? Nu ska jag gå och städa mitt rum som Vanessa och Max har stökat ner ( måste alltid ha någon att skylla på )
Tack för mig och på återseende ! ;)

Postat av: Ester

Har fanny ocksa en blogg?

2008-03-21 @ 16:19:10
Postat av: Hon själv.

Jo, hon heter http://fanny1988.blogg.se

2008-03-22 @ 15:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: