Step up 2: The streets

Som ni ser på rubriken så kollar jag just nu på Step up 2, tog en liten paus bara. Så sjukt bra film. Rekomenderar jag verkligen ! :) Iaf för de som gillar dans. Finfina killar med i den ;)
Idag har jag inte gjort mycket mer än att jobba och fira Anja som går på semester, fick äta jätte god tårta ;P Tänk att få ha semester i 6mån :O Då hade jag nog åkt utomlands ett tag !
Hojja vilket härligt väder det var idag, var ute och promenerade lite. Känner att våren är runt hörnet nu. Får hoppas att det slutar snöa nån dag.

Imorgon är det skotersafari men tror inte att jag ska åka iaf, känns så onödigt att åka till Lehtojärvi eller vars det nu var de skulle åka. Hade hellre åkt till Lumivaara.

Jaja, ska nog återgå till filmen,  sen ska jag kanske ta en promenad innan bastun. Måntro om jag hinner ?

image19

Postat av: Ester

har du sett den forsta filmen step up :) jatte bra..Jag maste ocksa se uppfoljaren, men koper nog den nar den kommer ut pa dvd. Maste ju ha den till min danssamling :D

2008-03-20 @ 08:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: