Söndag.

Tänk att ens värld kan falla samman utav en enda mening. Jag visste inte alls vad jag skulle säga eller hur jag skulle reagera. Men pappa du är stark och du klarar det här finfint. Du måste göra det, för vi tvingar dig till det.
Så nu blir det att ta det lugnt för din del, ska nog gömma dina skidor under snön så hittar du dom lagom till sommaren.
Tillbringade dagen igår på sjukhuset, ska åka dit igen idag på eftermiddan. Sen ska jag åka till Kiruna en snabbis. Köpa en present åt Lisa bland annat, hon blir ju vuxen på Fredag :)

Jag vet inte, men jag måste säga att jag känner mig lite besviken. Det känns som att när man behöver vännerna som mest så försvinner dom. Antar att ni har bättre för er.
Tack Fanny för att du alltid finns där för mig !

 Älskar dig, Pappa.


Postat av: Ester

Hej Eve :)
Toto blir bra ska du se, han ar ju som en hurtig manniska :D

2008-03-17 @ 07:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: