Seriöst

Ja, seriöst. Vad är det för fel med alla ?! Vafan, kan man inte ens umgås med en killkompis så tror alla att man är tillsammans med honom ? Och värre är det att alla går och viskar runt om det, FRÅGA MIG ISTÄLLET !!! Hoff, är så sjukt less på allt folk i den här byn. Har ni inget bättre att prata om ?
Nä, jag och Gustaf är INTE tillsammans. Där har ni det så nu kan ni sluta prata om det. Helt sjukt att man inte ens kan umgås med nån så ska ni börja prata.

I söndags var jag med Simon och Emil till Pajala med skotrarna. Träffade också, hör och häpna, Gustaf där. Så körde runt lite med honom. Sen kunde det väl ha gått bättre, haha. Först gick Simons nya skoter sönder så vi var tvungna att vänta där på att Robban skulle komma och hämta honom, så då åkte jag och Emil ensamma hem.
Då började min oljelampa att blinka då och då.
Strax före Sammalvaara lyste den hela tiden och sen just efter sammalvaara hördes det en hög smäll. Tänkte att jaha, det var den motorn. Så öppnade och kollade men tack och lov, var det bara variator remmen så det var bara att börja byta. Mitt ute på myren där det stormade dessutom ! Emil stog och såg på, kan jag också meddela. Nåja, resten av biten var inte heller så rolig att köra, var helt snöblind, alla spår hade drivit igen, var på väg ner i en vak men lyckades hålla mig åt sidan och vi kom hem oskadda ! :)
Vill även tillägga vad Emil sa: Inte kan man tro att det är en tjej som kör. Höhö, tar det som en komplimang ;)

Nåja, nu ska jag gå och klaga åt pappa och robban om hur sjuk jag är. Har drabbas av förkyldning igen.
Så där ja, nu har ni något nytt att diskutera om. Ni kanske tror att det är något mellan mig och Emil nu, jag har ju trots att kört skoter ensam med honom ;P

Evelina Persson.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: