Påsken.

Ja, vad kan man säga om påsken 08 ? Haha vilket jävla ös det har varit !! Har faktiskt haft en jätte bra påsk, om man nu inte räknar med hur dåligt jag mådde på Söndag pga för hög alkohol konsumering :)
Idag har jag varit och grillat med Fanny och Elin i Ipa, var riktigt gott med korv. Erik kom också förbi dit, roligt att träffa honom för jag har inte gjort det på väldigt länge.
I Söndags var jag och bastade med Lisa, Olle, Johan, Anton och Erik Frånlund men Anton och Erik ville inte basta.
Igår var vi hos petrus och kollade film, kollade dock på I am legend som jag har sett men det var ändå roligt att se Elin hoppa till hela tiden. :)

Jaja sitter här och myser till en väldigt fin låt. Stämmer så bra in i mitt liv just nu.

Well, I never want to see you unhappy
I thought you'd want the same for me
Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?
So long, my luckless romance
My back is turned on you
Should've known you'd bring me heartache
Almost lovers always do

Did I make it that
Easy to walk right in and out
Of my life?


En liten bit ur låten !
Nej, nu ska jag gå till Fanny, vi ska åka till Holmas, eller Ica Nära som det heter nu. Sen ska vi baka en god kladdkaka ! :D

Over and out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: