Hemma

Då var jag åter hemma igen efter en snabb vistelse i Kiruna. Köpte mig en ny jacka som jag inte ska säga priset på då folk måste tro jag är helt knäpp men en Haglöfs var det !
Hade mysigt med Fanny i hennes lägenhet, råkade till och med prata i sömnen med henne fast jag tror nog hon börja vänja sig vid det :)
Sen har jag varit med Kangos grundskola till gruvan, var faktiskt roligt att vara där, första gången för mig ! Sen åkte vi hem i en väldigt varm buss. Elin somnade i bussen så jag lekte med lite godis under näsan på henne. Ville få henne att börja sukta efter godis och när hon vaknade så var det första hon sa: Eve, får jag en godis. Haha, tyckte jag och Elli var ganska roligt.
När jag kom hem så hade pappa kommit, känns skönt att ha honom hemma igen.

Jaja imorgon är sista dagen på jobbet innan påsk så får ge järnet då :)


Kan inte förstå att du sparkar när jag ligger ner.

Postat av: Fanny

Jag är van vid att du pratar i sömnen men nu var du ju ändå ganska trög. HAHA. Jag trodde ju att du förstod vad jag sa och att du var vaken.
Vad roligt att han har fått komma hem nu :)

2008-03-19 @ 11:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: