Negative - Won't let go.

Då var man åter hemma igen. Resväskan står och väntar på att packas upp. Men med en mycket god anledning så skiter jag i det tills framöver.
Veckan i Bulgarien var verkligen ett minne för livet. Har haft så otroligt roligt. Kanske inte var de rätta personerna jag åkte med men vafan, det var svin roligt iaf. Jag skaffade mig en tatuering också, nöjd som attans. Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om veckan, ni kommer nog se bilderna ploppa upp om ett tag. Jo, förresten! Jag hoppade bungijump där. Eller det blir "Tvärtom Bungijump" Istället för att flyga ner så flög jag upp typ 200m och sen fritt ner igen. Det var en sån sjukt härlig känsla som inte går att beskriva. Jag skrek som en liten flicka, det ska jag inte dölja men den adrenalin kick jag fick, var helt fantastisk. Jag bara längtar tills jag ska hoppa fallskärm !
Jo, sen så red vi också en elektrisk tjur. Herregud är nog det enda ord som beskriver det. Nä, testa dessa saker. Helt otroliga saker :)

Student idag. Tråkigt att dom fick så dåligt väder men det klarnar ju upp nu iaf. Fast det kanske bara är i Kangos ;)

När jag kom hem från Kiruna stod det en massa feta paket i Tv-rummet och det visade sig vara min present från Simon. Det var en hemmabio med kareoke och grejs. Nu blir det ös på mina fester !! :D

(Har hittat en massa bra låtar under den senaste tiden, därav rubriken som är jävligt bra låt)

Soo Long, fuckers.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: