Midsommar

Tänkte skriva ett snabbt litet blogginlägg innan jag går och umgås med Grabbarna bus i tvrummet.
Har kommit hem från Pajala idag efter en hård arbetsvecka. Har hänt mycket, har till och med sagt upp mig (för ungefär femte gången) Men nu får det bannemig vara nog, jag är less och vill inte tillbaks dit ! Alltså, tre veckor till och sen är jag mottaglig på förslag på jobb :)
När jag åkte hem från Pajala idag så låg det SNÖ på vissa ställen. HUR SJUKT ÄR INTE DET ? Nä, här ska inte jag bo länge till kan jag meddela. Iaf, så åkte jag hem med Ida Fors. Jag ser verkligen upp till henne, är riktigt stolt att ha henne som första kusin. Jag har aldrig mött en person som ser livet på det sättet hon gör, hon har cancer och man kan inte ens se eller höra det på henne. Hon är så glad och ja .. Tänk ändå att ha så ljus syn på livet när man har fått cancer. Ja, jag är då imponerad och riktigt stolt !

Nä, jag ska gå och kolla vad busarna hittar på nu ! Ha nu en trevlig Midsommarafton och hoppas vi träffas på Udden ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: