Bulgarien

Ja, det har inlagget kommer ta sin tid. Hatar att skriva pa tangentbord som inte har samma bokstaver som vi har hemma i Sverige.
Iaf, har sitter jag i Bulgarien. Har haft svin roligt hittills och hoppas det fortsatter sa. Ikvall ska vi ga pa ett skandinaviskt disco. Poolparty och allt ar det. Hoppas pa det basta men jag ska da ta det ganska lugnt. Jag har nog aldrig matt sa daligt som jag gjorde igar. Antar att jag har mig sjalv att skylla pa.
Imorse regnade det men jag ser att solen skiner dar ute nu sa ska val borja rora mig mot hotellet och vacka Lisa, som sover konstant !
Detta inlagg blev utan smilies for jag har problem att hitta ratt pa tangentbordet. Haha, skriver jag istallet.

Hoppas ni har det bra dar hemma och Lisa bad mig halsa till er.

Soo long.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: