And then I turned 18.

Igår hade jag kalas för mig själv som blev hela 18 år. Har väntat på denna dag i drygt 18 år :) Hade faktiskt en jäkligt bra dag. Först har jag varit i Ida järvi och grilla med familjen, mysigt mysigt. Sen drog jag med Fanny, Elin och Josse till Värdshuset. Där inväntade vi de andra och sen hoppade vi i badtunnan och njöt. Lite väl varmt blev det faktiskt. Det skyller vi på Erik, han som ville ha varmare.
Sen for vi till Pajala. Tyvärr kunde ju inte alla följa med dit men vi hade roligt iaf. Har fått prata ut både med den ena och den andra. Vill verkligen att det här ska fungera så hoppas det fixar sig ! Jag älskar dig :) Jiepp, det gör jag. Men sedan har vi Pee som blev förbannad av nån anledning. Fick en riktig känga av henne helt plötsligt men hoppas att det också löser sig.
Annars så ska jag säga att jag kunde inte ha fått bättre väder. Helt otroligt vilket väder det var !

Oj, nu börjar klockan bli mycket så ska börja packa. På Onsdag åker vi så det blir nog ingen uppdatering på ett tag så ha det bra folks ! :)

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20.000 kronor! Om du har två sekunder över, så bidra gärna med ett klick (det är allt som krävs!): www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!

2008-06-01 @ 12:33:57
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Linda

Layouttävling hos mig...Kolla in. En vinnare varannan dag, Hela sommaren!

Grattis i efterskott!! (:

2008-06-01 @ 12:48:25
URL: http://lindasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: