Up and go !

Äntligen så åker vi !! Hojja vad skönt och ROLIGT det ska bli att åka bort. Jag ska inte vara nykter i helg, jag ska köra öset och ha så roligt som möjligt.
Jag brukar aldrig ha ångest när jag ska packa men då attans började Mirja och Fanny prata om sin ångest. Sen när jag står där med väskan och ska börja sätta in alla saker, då attans står jag där med min ångest och funderar vad fan jag ska ta med mig. Men jag fixade det till slut så nu är jag redo att åka !
Jag ska även säga att DET REGNAR INTE !! :D Helt otroligt .. solen skiner faktiskt. Man blir som glad, härligt att vi får fint väder till helgen !

Okej, jag ska nog åka och köpa maten vi ska ha med oss och fixa det sista innan vi åker.
Cuz I'm gonna fly, so high, above the sky !
Soo long, suckers ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: